Sider

1. juli 2010

Ingen Xperia 10...

Når man har bestillt en ny, fantastisk mobiltelefon så blir man utålmodig. Veldig utålmodig. Så selv om det bare er halvannet døgn siden den ble bestillt, ble jeg ørlite skuffet når jeg forsto at det ikke lå en Sony Ericsson Xperia 10 å ventet på meg på jobb i dag. Ørlite skuffet, altså. Og veldig utålmodig.

Så svak var tålmodigheten at jeg faktisk sendte en e-post til leverandøren for å høre når den kom - under to døgn etter ordren ble lagt inn. Og ørlite mer skuffende var svaret også. Det vil si, det var sikkert egentlig et superpositivt svar i seg selv, men det klarte jeg ikke å se. "Den er på lager nå, så du bør se den i løpet av en dag eller to" var svaret. To? jammen da er det jo helg og ingenting blir levert på jobb i helgen... Tenk å måtte vente heeelt til mandag! Uff...

Nei, man får håpe på flaks i morgen tenker jeg...

Eller så blir vel mandagen en av de få slike, altså mandager, som jeg kan like! :)

1 kommentar: