Sider

3. juli 2010

Jommen sa jeg...

Male? - Jo det sa jeg vel i forrige post at jeg skulle bedrive i dag, maling altså, av garasjen. Men malingen må jo hentes hos vaktmesteren - og han jobber jo ikke i helgen så klart... Ingen maling fått - ingen maling strøket på... Forsikringer kom om at malingen skulle stå på døra mandag ettermiddag når vi kommer hjem fra jobb, så da blir det vel en ettermiddagsjobb til uka i stedet da tenker jeg... jaja, det går sikkert fint det.

Henge opp lister, var en annen aktivitet som dagen skulle benyttes til. Og det gikk jo som smør, det - helt til jeg fant ut at jeg manglet ca 30 cm med lister for å nå helt rundt! auda!

Men jeg visste råd! Maxbo! - jeg fór bort for å kjøpe lister. Men neida, de var selvsagt utsolgt for akkurat den listen jeg skulle ha - "får inn igjen på tirsdag" var beskjeden... Jaja... da ble det vel med halvparten av den jobben i dag da... Men halvparten er jo "dobbelt så bra" som ingenting - eller no'... hehe

Så da så - da får en vel bare nyte helgen og ta fri da! :D - Man skal jo lytte til universets signaler, og dette skulle åpenbart ikke gjøres i dag - det er klinkende klart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar