Sider

18. sep. 2010

Langhelg med to jobbintervjuer og mange timer i bil

Ja, da skjer det jo plutselig en del. Jeg er invitert til to jobbintervjuer i Kristiansand og har fått avtalt at begge gjennomføres på mandag. Så ble det uttak av noe avspassering så langhelgen er i boks.

I tillegg kombinerer vi dette med å ta med oss litt av flyttelasset i samme slengen. Denne gangen særlig det min kjære skal ha på "jenterommet" sitt når hun bor der i en kortere periode, mens vi leter etter et nytt sted å bo.

Jeg må nok bli i "Tigerstaden" en stund til. Selv om jeg håper på at det ikke skal ta så veldig lang tid... Hvem vet, med litt sjarm og overbevisning, samt kanskje bittelitt hell på intervjuene jeg skal på, er det jo mulig at det ordner seg! - Det må da være lov å håpe på det...

Må innrømme at jeg er litt spent på hvordan dette skal gå, det er jo tross alt veldig mange år siden sist jeg løp rundt for å "selge" meg selv som fagperson. Mye - veldig mye - har skjedd i min profesjon siden den gang... Spennende er i allefall et ord som treffer...

Time vill sjåvv, som de sier i Flåklypa... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar