Sider

2. juli 2010

Jaja...

...så ble det ingen ny gadget å fikle med denne helgen. Men noe trøst kan man jo hente i det bring.no forteller meg; "Sendingen er innlevert til terminal og videresendt" - Så... mandag er dagen! :D

I stedet går det rykter om at deler av helgen vil gå med til å male garasjen... Borettslaget mener det er på tide med et par-tre strøk nå i sommer! :) Får vel ringe vaktmesteren i morgen og hente maling, tenker jeg!

Samtidig får jeg hente et spann til verandaveggene også, etter 7 år er det på høy tid med en ny omgang maling tenker jeg... - det minner meg på at jeg må spørre svoger om å låne en høytrykksspyler - bør jo være rent før vi stryker på noe kanskje?

Ja, også var det de listene jeg liksom skulle gjøre forrige helg da (etter flere måneder på grunnløs vent). Listene ble målt, merket, kappet og forberedt etter alle kunster, det gjensto bare å få dem opp under taket. Det var da jeg fant ut at langtidsoppbevaring av lim ikke alltid er så vellykket. Fugepistolen holdt på å bukke under av presset den ble utsatt for da jeg forsøkte å presse ferdig herdet superfix gjennom en tynn dyse... hehe... Men nå er ny lim innkjøpt, forhåpentlig litt mer medgjørlig i konsistensen :D

Og når alt dette er på plass tenker jeg at mandagen ikke er langt unna... og DA! - Da kommer Xperia'n min! :):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar